DÜNYA

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong’u kabul etti

Haber Burada

Tarih

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’ye ziyarette bulunan Singapur Başbakanı Lawrence Wong’u Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi’nde kabul etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong’u resmî törenle karşıladı. Karşılama töreninin ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Singapur Başbakanı Wong, ikili ve heyetler arası görüşmeye geçti.

Görüşmede, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ile Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek de yer aldı.

GENÇ GAZETECİLER İSTANBUL

GENÇ İŞ DÜNYASI

Exit mobile version